Informujemy, że Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach rozpoczął przyjmowanie wniosków o wypłatę dodatku gazowego.
Wnioski o wypłatę refundacji podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe w 2023 r. można składać nie później niż do 29 lutego 2024 r., lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych:
• w siedzibie MGOPS przy ulicy Reymonta 11,
• przekazać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym za pośrednictwem Platformy e PUAP (wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym
KOMU PRZYSŁUGUJE REFUNDACJA PODATKU VAT:
- gospodarstwu domowemu, które jako główne źródło ogrzewania wykorzystuje kocioł na paliwa gazowe,
- źródło ogrzewania zostało wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków CEEB,
- przeciętne miesięczne dochody, w przypadku gospodarstwa jednoosobowego, nie przekraczają 2100 zł lub 1500 zł na osobę w przypadku gospodarstwa wieloosobowego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Do wniosku o zwrot podatku VAT za gaz należy załączyć:
- fakturę dokumentującą dostarczenie paliw gazowych do odbiorcy obejmującą okres dotyczący wniosku;
- dowód uiszczenia zapłaty za tę fakturę.