Gmina Białobrzegi realizując zadanie własne związane z utrzymaniem czystości wybrała w postępowaniu przetargowym nową firmę na wywóz odpadów na okres kolejnych 4 lat tj. od 2015 do 2019 roku.
Od 1 września 2015 r. usługę tą świadczy PPUH RADKOM sp. z o.o. z Radomia. W ramach zawartej umowy firma ma obowiązek m.in. wywozu odpadów co 2 tygodnie (frakcja mokra) oraz w miesiącach kwiecień, czerwiec i sierpień każdego roku mycia i dezynfekowania pojemników.
Od dnia 1 września 2015 r. zgodnie z Uchwałą NR VII/037/2015 Rady Miasta i Gminy Białobrzegi z dnia 22 maja 2015 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Białobrzegi, zmianie ulega sposób segregowania odpadów. Będziemy teraz rozdzielać tylko 2 frakcje tj. mokrą oraz suchą. Szczegółowy opis segregacji oraz nowy harmonogram wywozu odpadów dostępny jest na stronie internetowej Urzędu – www.bialobrzegi.pl.
Jak mówi Adam Bolek - burmistrz dokonane zmiany związane z uproszczeniem systemu segregacji odpadów oraz organizacją systemu ich odbioru mają być dla mieszkańców ułatwieniem oraz przyczynić się do poprawy czystości w Naszej gminie.
Jeżeli nastąpiły problemy związane z dostawą lub odbiorem pojemników czy odbiorem odpadów prosimy o kontakt z Urzędem pod nr tel. 48 613 25 72 lub osobiście do Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Gruntami i Odpadów Komunalnych.
- Harmonogram odbioru odpadów na 2018 r. - POBIERZ
- Harmonogram odbioru odpadów na 2017 r. - POBIERZ
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Białobrzegi - POBIERZ
- Informacja o stawkach opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Deklaracja o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
- Deklaracja o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe