W Urzędzie Miasta i Gminy została podpisana umowa na zadanie: „Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach”. Realizacja zadania rozpocznie się pod koniec bieżącego roku.
W sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy podpisana została umowa na realizację zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach”. Umowę podpisali: ze strony Gminy Białobrzegi burmistrz Adam Bolek i skarbnik gminy Iwona Czwarno-Olczykowska; samorząd woj. mazowieckiego reprezentowali wicemarszałek Rafał Rajkowski oraz radni sejmiku Leszek Przybytniak i Tomasz Śmietanka.
Podpisana umowa przewiduje dofinansowanie zadania w kwocie 535.370,35 zł z unijnego programu RPO WM 2014-2020. Szacowana wartość całego zadania to 1.041.452,89 zł.
Przedmiotem niniejszego projektu jest termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach i obejmuje następujący zakres prac: modernizację centralnego ogrzewania, docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianę stolarki okiennej, instalację klimatyzacji, wymianę oświetlenia na ledowe, montaż instalacji fotowoltaicznej.
Inwestycja jest przewidziana do realizacji w formule zaprojektuj i wybuduj, co oznacza że wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych.