azbGmina Białobrzegi pozyskała 35.000 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na utylizację azbestu z indywidualnych gospodarstw domowych. Realizacja zadania rozpocznie się w maju.

Środki te pozwolą kontynuować realizację „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla miasta i gminy Białobrzegi na lata 2014 – 2032”. Koszt całego zadania to 50.000 zł, pozyskana kwota stanowi  70% kosztów kwalifikowanych, a  pozostałe 15.000 zł to wkład własny gminy Białobrzegi.

Tegoroczna zbiórka pozwoli na bezpłatny odbiór i utylizację około 150 Mg azbestu  pochodzącego  z około 70 gospodarstw domowych z terenu całej gminy, które zgłosiły potrzebę odbioru azbestu. Prace związane z  przygotowaniem do transportu, załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest rozpoczną się w maju i potrwają do końca czerwca. Wykonawcą prac będzie firma Delta z Końskowoli.

 000ENE57FV4XD3BA C411

 

logo UE rgb 1 2

 bieg pilicy baner2022

 

679gison sip2

 

czyste powiet

ulotka1f STRstop smog

airly

wifi4eu

azest res

europark wislosan

 

smieci 2016

jzb

 

opinia res

rodo

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

LPM logo 2018 rgb

 

images

pobrane

logo pilica logo starostwo logo straz  152901 logo zapilicze  115647 logo apteki
muw swm mp dzu logo pks
logo mjwpu logo policja  eUS mix ost4  logo mikro  logo sanepid